Pih - Dowód rzeczowy nr. 1

niedziela, 13 września 2009

Dziś wyszedł pierwszy kawałek promujący nową płytę Piha pod tytułem "Dowód rzeczowy nr. 1". Jest to trylogia, każda z trzech płyt zostanie wydana w półrocznych odstępach. Pih o samym kawałku mówi "Zasznurowane Usta... to w pewnym sensie list do Chady, kilka gorzkich refleksji wyrażonych w dosadnych słowach na temat sytuacji w jakiej Chada się znalazł. To także pomoc jaką mogę ze swojej strony zaoferować. Jak doskonale każdy zdaje sobie sprawę, Step Records nie jest w stanie skutecznie i sprawnie promować płyty Chady bez jego aktywnego udziału. Postanowiłem tym utworem przypomnieć wszystkim o płycie Chada - Proceder, która nie tylko w moim odczuciu zasługuje na większą uwagę niż miała dotychczas. Wiem, że gdybym sam był w podobnej sytuacji mógłbym zawsze liczyć na pomocną dłoń Chady, od czego w końcu są przyjaciele". Głęboki kawałek od serca bardzo dobrze promuje pierwszą część trylogii Piha.

17 komentarze:

Brikston pisze...

nigdy go nie lubiłem.

Anonimowy pisze...

a ja lubilem i lubie ;P

Anonimowy pisze...

uwielbiam go, zawsze.. kwiaty zła rozłożyły na kawałki,a po tym kawałku można wnioskować, że będzie jeszcze lepsze, z niecierpliwością czekam na płytkę, na pewno kupię ;)

Anonimowy pisze...

a ja go kocham ! i każda jego piosenka do mnie trafia..

Anonimowy pisze...

to jest to i kazda jego nawijke mam tylko czy dlugo bedzemy czekac na album!!!

Anonimowy pisze...

PIHu jest zajebisty

Anonimowy pisze...

pih kozak

Anonimowy pisze...

pih najlepszy!!!

Anonimowy pisze...

niedługo płytka

Anonimowy pisze...

jeju! On jest świetnyy ;d
jejku już siee jaram na tą nową płyyte ; dd

Anonimowy pisze...

kiedy w koncu ta płytka? czekam od wrzesnia ile mozna kawaliny pewnie kozaki czekamy PIH pozdro

Anonimowy pisze...

jakiś balas napisał"nigdy go nie lubiłem"kurwa pih jest królem polskiego hh posłuchaj sobie Mezo chamie z bazaru wiejska przybłędo

Anonimowy pisze...

kiedy ta płyta chłopie?
pol roku czejania i nic ..
pozdro z tarpna!

Anonimowy pisze...

Z NOWEJ PŁYTY SŁYSZALEM TYLKO JEDEN KAWALEK ; PIH BRUTALNA LEKSYKA CALA PIOSENKA JEST WYJE**** ALE TEN KAWALEK W ŚRODKU JEST NIE BITY CO TA LASKA ŚPIEWA "" KONIEC DNIA PRZYCHODZI DO MYCH DRZWI"" POZDRO DLA WSZYSTKICH

Anonimowy pisze...

michał jurczyk to pedał

Anonimowy pisze...

ale pih wymiata jak 2pac sw pamieci;(

Anonimowy pisze...

jesli ktos nie trawi pih-a niech sp... pih jest najlepszy w tym co robi

Prześlij komentarz